Relats conjunts: ‘Ruïnes’

“Estimat Príncep,

Us agraeixo de tot cor que vencéssiu el drac per alliberar-me de la torre on aquells bandits em tenien presonera. Em va commoure el vostre gest heroic i altruista de salvar una donzella plebea i d’oferir-li un present i un futur i tot l’amor que dueu dins.

Entenc que l’actual situació de conflicte respecte a les vostres futures terres amb el regne veí us tingui preocupat i que d’un temps ençà hagueu estat tens. També entenc que hagueu marxat a la guerra per defensar-les.

No obstant això, i precisament perquè entenc què està passant, no ho tolero. Sou avar i només voleu posseir. Han arribat noves al castell que el conflicte va acabar fa setmanes i que heu emprès un seguit de campanyes per annexionar nous territoris.

Suposo que tot l’amor que dueu dins no és gaire, que segurament només vaig ser una adquisició més i que no em salvàveu a mi, sinó que em necessitàveu per alimentar el vostre ego.

Considerats tots aquests aspectes he decidit no esperar-vos més. Prefereixo ser el tresor més preuat d’uns bandits que la joguina sense valor d’un noble que només l’utilitza quan no té res millor.

No em malinterpreteu, jo encara us estimo; sou vós qui no m’estima a mi.

Sort en les vostres conquistes,

La Dona Que No Vau Saber Estimar.”

Això és tot el que trobareu de tornada. (font: Relats conjunts)

Això és tot el que trobareu de tornada. (font: Relats conjunts)

26 thoughts on “Relats conjunts: ‘Ruïnes’

  1. Ostres tu, quina claredat d’idees aquesta dona, això és posar els punts sobre les is al príncep, poca broma amb ella! Bona proposta, m’ha agradat aquesta carta tan punyent.

  2. Una carta molt ben redactada i amb les idees prou clares, aquesta princesa mereixia una mica més d’atenció i potser el noble avar hauria fet més fortuna escoltant-la. Un bon relat!

  3. D’això se’n diu tenir les idees clares i no estar d’orgues! La carta és formal i aparentment freda i continguda, però has aconseguit transmentre els sentiments d’aquesta noia valenta.

    • Tot i que, en realitat, això és com deixar algú per telèfon. Però hauria estat paradoxal que esperés que tornés per dir-li que no l’espera…

      Benvinguda (en femení?) a casa meva!

  4. No sé per què, però en aquest príncep hi veig en Bárcenas, amb el dit alçat, enfotent-se de tots els plebeus. La princesa ha fet molt bé de dixar-lo.

    • Que consti que el document només diu que se’l va vèncer, ningú parla de matar.

      Torna a passar per aquí per comprovar que no s’hi maltracten animals quan vulguis 😉

  5. Que ser princesa no vol dir ser tonta, és clar que no! Molt bo el registre que fa servir en la carta i la signatura.

Què n'opines?

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.